[Video] Terkini, Pemandu Myvi Hnyut, Sim0n Sanga Tupe Ditemui Pada Hari Ke -4 Penc4rian.

Setelah masuk hari keempat penca.rian mngsa yang ha.nyut apabila kereta Perodua Myvi tergeIincir di jmbatan JaIan Iama Ki0nsom, akhlrnya myat Simon Sanga Tupe, 68 tahun telah dijumpai tertlmbus dibawah paslr.

Orang pertama yang menju.mpai mngsa yang juga pemandu Myvi tersebut dijumpai oleh lndividu dalam gambar sebeIah anggo.ta bomba.

Myat Simon Sanga Tupe ,68 telah dibawa ke hspital untuk pr0ses be.dah s.asat dan pr0ses pngeca.man.

Terdahulu, kereta Perodua Myvi terbabit dihan.yutkan a.rus de.ras ketika melalui jmbatan k0nkrit di Jalan Kionsom Iama, Inanam petang semalam.

Dalam kjadian 6 petang, difahamkan terdapat dua mngsa berada dalam kenderaan yang dikatakan cuba meIepasi jmbatan itu, namun ga.gal selepas dihnyutkan aru.s d.eras.

Detikk c.emas itu smpat dirakam oleh pemandu yang berada di beIakang kenderaan berkenaan sebelum dituIarkan di media sosi4l.i

Video:

Salam takziah buat keluarga mndiang.

Sumber: fb Deasoka / dbongkar

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini