(VIDEO) Pakcik Menangis Teresak-esak Kerana Terpaksa Menjual Lembu Kesayangan Untuk Teruskan Hidup

Menerusi video yang telah menerima hampir tujuh juta tontonan ini, pak cik tersebut dilihat menangis teresak-esak ketika mengucapkan selamat tinggal pada lembu miliknya itu. Semasa lembu tersebut sudah berada di atas lori, dia kelihatan tidak dapat mengawal emosinya.

Bukan saja perpis4han dengan manusia malah perpis4han dengan haiwan juga boleh menjadi satu saat yang sangat meny3dihkan. Begitu jugalah seperti yang dialami oleh pak cik ini yang terpaksa menju4l lembu kesayangannya ini sehinggakan video perpis4hannya ini mengundang sebak pada mereka yang menontonnya.

Bukan sahaja tidak dapat mengawal air matanya, dia juga beberapa kali memeluk lembu kesayangannya itu dan kelihatan berbisik sesuatu kepadanya. Walaupun kelihatan seperti berat hati untuk melepaskannya pergi, pak cik itu akhirnya turun daripada lori sambil mengesat air matanya. Momen perpis4han itu turut mengundang sebak netizen yang lain.

Video:

Ditambah pula dengan situasi sekarang ini, pastinya keutamaan diberikan untuk kelangsungan hldup. Netizen turut memberikan kata-kata semangat kepada pak cik tersebut di ruangan komen.

Di ruangan komen, kebanyakan netizen dapat memahami situasi yang dialami pak cik tersebut yang mungkin terpaksa menju4l lembu kesayangannya atas beberapa faktor.

“Semoga bapak itu diberi rez3ki banyak, amin.”

Sumber: imuslimnetwork / kalamindah / mimbarraudhah

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini