[VIDEO] Ikut Sunnah Makan Sambil Duduk, Ramai Puji Acara Suapp Pulut Kuning Heliza Helmi

Perkahwinan selebriti dan akt1vis kemanus1aan, Nur Heliza Helmi dengan pengasas kepada F0under dan Presiden AUF BMZ iaitu Dato’ Sri Mahadi Badrul Zaman pagi tadi sememangnya satu khabar gembira di awal tahun 2022 ini.

Srikandi yang kerap menyertai m1si kemanus1aan baik dalam dan luar negara ini selamat bergelar isteri pada usia 35 tahun.

Ikut sunnah makan sambil duduk
Gmbar dan vide0 majlis pernikahan mereka telah mendapat perhatian ramai dan rata-rata tertar1k dengan m0men bahagia pasangan ini kerana penuh dengan keberkatan.

Paling mencur1 perhatian adalah pasangan pengantin melazimi sunnah dengan duduk semasa menjamah pulut kuning yang disuuap oleh pasangan.

Walaupun perkara tersebut merupakan hal kecil dalam sesebuah majlis perkahwinan, namun ia telah mendapat perhatian dan ramai yang men1nggalkan k0men dengan memuj1 t1ndakan berkenaan.

Dapat dilihat Heliza dan pasangannya bertukar tempat ketika mahu meyuap pulut kuning untuk dijamah.

Biasa tengok acara suap menyuap berdiri
Sehbungan dengan perkongsian tersebut, ada beberapa warganet telah men1nggalkan k0men ke atas vide02 berkenaan. Mereka memaklumkan yang sunnah makan sambil duduk walaupun kelihatan kecil namun besar pahalanya.

Semoga perkahwinan yang terbina dengan penuh doa ini berkekalan hingga ke akhir hayyat. Tahniah Datin Sri Heliza Helmi dan Dato’ Sri Mahadi BZ.

Pihak InfoViral tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman social ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

sumber: budgetnewz

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini