Tular Majlis Akad Nikah Jadi Bingit Dengan Tangisan Budak. Rupanya Ada Tragedi Dibelakang Bikin Warganet Terhibur.

Perasaan teruja menghadiri majlis akad nikah bertukar tragedi apabila para hadirin yang datang tidak semena-mena menyaksikan gelagat seorang budak berdepan detik mencemaskan.

Gelagat budak di majlis akad nikah bikin pening
Kejadian itu dapat dilihat menerusi perkongsian Khairul Azlan yang mana sesi akad nikah kawannya terpaksa ditangguh sementara susulan insiden tidak disengajakan itu.

Nangis kepala tersepit
Dalam hantaran tersebut, kepala budak terbabit tersepit di antara celah-celah tiang batu yang terdapat pada masjid itu menyebabkan dia panik dan menangis sekuat hati.

Namun, rata-ratanya masih nampak tenang dan sabar menunggu sehingga suara budak itu kembali reda selepas selesai mengeluarkan kepalanya dari celahan tiang batu.

“Lepas majlis lah dik…”

Susulan perkongsian, hantaran tersebut menerima lebih 30 ribu tanda suka selain membanjiri ruangan komen dengan pelbagai respon yang rata-ratanya terhibur mengenangkan gelagat budak itu.

Sumber: Redaksi. / erakini

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini