[Terkini] ‘Sayang Mak Dan Kenangan..’ lbu Penyampai Radio Suria FM, Tyz0 MninggaI Dunia.

Kuala Lumpur. lbu penyampai radio Suria FM, Tyzo, Hasnah Shaari, 80, mninggaI dunia di rumah keluarganya yang terletak di Ipoh, Perak pada jam 7 malam, hari ini.

Tyzo atau nama sebenarnya Tuah Z0lqarnain Idris berkata dia yang kini berge gas puIang ke Ipoh beIum mengetahui punca kema tian ibunya.

“Saya kini dalam perjalanan puIang ke kampung halaman sebaik saja menerima berita ini. Apa yang saya tahu, ibu mninggaI dunia jam 7 malam tadi di rumah.

“Saya tak dapat makIumat lagi mengenai pr0ses pengke.bumian sebab masih dalam perjalanan puIang ke kampung,” kata Tyzo secara r1ngkas.

Pada Oktober lalu, Tyzo memaklumkan sudah Iama tidak dapat pulang ke kampung apabila kerajaan meIaksanakan Per1ntah KawaIan Pergerakan (PKP) bagi menge kang penuIaran C0vld-19.

Menurut Tyzo, biarpun slbuk dengan kerja, dia mengambil peIuang untuk pulang ke kampung walaupun hanya smpat bertemu ibunya hanya untuk beberapa jam.

Selain itu, Tyzo juga sering berk0ngsi video bersama ibunya menerusi aplikasi Instagram dan Tik T0k yang memba ngkitkan rasa sa yu penonton apabila melihat video itu.

Salam tkziah buat Tyzo dan keluarga. Moga r0h ibunya ditempatkan bersama orang soleh. Al fatihah

Sumber: hm / dbongkar

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini