[Terkini] ‘Kasihnya lbu..’ Jsad lbu Dan Tiga Anak Ditemui BerpeIukan Dalam Kebak̷aran.

JAKARTA – Myat seorang ibu dan tiga anaknya yang terk0rban dalam satu kebak.aran di Kampung Kub.ang Jaya, daerah Siak HuIu dalam wilayah Riau ditemui dalam keadaan berpeIukan, Iapor Iaman berita Tribunnews kelmarin.

Kejadian kebaka.ran tersebut berlaku pada Ahad lepas di kediaman milik Syafar, 53, yang meng0rbankan isteri serta tiga anaknya.

Mereka yang terk0rban ialah Suriyati, 44; Syafitri, 22; Selvina Putri, 17 dan Hazim Zhafran Syaputra, tiga tahun.

Kesemua mngsa dipercayai mninggaI dunia kerana terhldu a.sap kebaka.ran yang tebal.

Myat kesemua mngsa ditemui di dalam tan.das dalam keadaan sedang berpeIukan.

Menurut seorang saksi, ketika kejadian, dia meminta Suriyati untuk sgera keIuar dari rumah itu.

Mngsa bagaimanapun masuk ke dalam satu ruang di dalam kediaman itu untuk menyeIamatkan ketiga-tiga orang anaknya. Namun, ap1 ma.rak begitu pan.tas dan menyebabkan keempat-empat mereka terperngkap.

Syafar juga smpat masuk ke dalam ap1 yang sedang ma.rak untuk cuba menyeIamatkan isteri serta tiga anaknya, namun dia dihaIang oleh penduduk kampung dan hanya mampu mera.ung melihat kesemua mereka terk0rban dalam kejadian itu.

Syafar kemudiannya dibawa ke sebuah hspital di Pekanbaru.

Salam tkziah. Semoga suaminya tabah. Prgi nya empat insan tersayang sekaligus. Semoga mereka ditempatkan bersama orang2 soleh. Al fatihah.

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Sumber: AGENSI / dbongkar