Terima Biskut Hancur, Pembeli Kecewa Dengan Kualiti ‘Shelup Shelup Satu Tak Cukup’

 

Sedia maklum, isteri kepada Hafidz Roshdi yang memulakan perniagaan biskut bernama ‘Shelup Shelup Satu Tak Cukup’ memaklumkan bakal menutup perniagaanya itu.

Akan tetapi, punca perniagaan biskut itu diberhentikan tidak diberitahu. Terbaharu, seorang pengguna TikTok @neesholla berkongsi sebuah video dimana meluahkan kekecewaannya membeli biskut yang dijual oleh Shuhada.

VIDEO KLIK DISINI

Menerusi video tersebut, dapat dilihat kotak biskut seperti terkena cat dan pembungkusan biskut yang menggunakan plastik membuatkan ada biskut hancur.

Perkongsian wanita tersebut meraih perhatian orang ramai dan rata-rata netizen berasa terkejut melihat cara pembungkusan biskutnya.

Bukan itu sahaja, segelintir netizen juga berpendapat bahawa Shuhada silap memilih perniagaan dan juga mengatakan bahawa dia patut tampil dengan perniagaan lain.

Sumber : thevocket

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page DetikKiniViral.Net Ya.

PERHATIAN: Pihak DetikKiniViral tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *