Takziah, Seorang Jururawat Hospital Ampang Telah Kembali ke Rahmatullah

Menteri Kesihatan, Khairy Jamaluddin mengucapkan takziah kepada keluarga dan sahabat handai seorang Jururawat yang telah kembali ke Rahmatullah.

Allahyarhamah Norasmawati Bt Khirudin seorang Jururawat U29 dari Unit Kejururawatan Hospital Ampang dilaporkan telah meninggal dunia pada 17 Oktober 2021.

Arwah disifatkan sebagai seorang yang tabah, sangat baik, selalu tersenyum dan tidak pernah mengabaikan tugasnya. Bagi kakitangan di Hospital Ampang ini merupakan suatu kehilangan besar buat mereka.

Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarhamah, semoga beliau ditempatkan di kalangan orang yang beriman.

Semoga perkongsian ini bermanfaat, sila kongsi dan berikan komen untuk membantu kami menambah baik halaman ini. Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang tidak sopan dan menghina.

Iklan: Dapatkan kereta Import Recon unregister, Proton, Perodua, Toyota dan Mitsubishi Baharu. Perbaharui Insuran dan Cukai Jalan WhatsApp di sini 0106538079.

Sumber Facebook Khairy Jamaluddin / harianarticles

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini