“Tabik Hormat Depan rumah” – Seb̷ak Pemuda Tam̷at Latihan Polis Balik jumpa Mak Ayah

Setiap ibu bapa sudah semestinya bangga mempunyai anak yang menjadi polis dan menjadi pelindung kepada masyarakat. Terkini, satu video telah dimuatnaik oleh seorang pengguna di aplikasi Tik Tok yang menggunakan nama syarmizanyusof.

Apa yang menjadi kebanggaan keluarga adalah apabila kita menjadi insan yang berguna, yang berbakti kepada ibu bapa dan tanah air kita. Menjadi polis adalah salah satu kebanggaan ibu bapa terhadap seseorang yang bergelar ibu bapa.

Detik yang menyed1hkan apabila seorang anak yang kembali dan menunjukkan kejayaan hasil sokongan ibu bapanya yang tak pernah berbelah bahagi.

tersebut adalah video adik lelakinya yang baru sahaja menamatkan latihan polis di pulapol. Adiknya itu telah kembali ke pangkuan keluarga setelah sekian lama tidak bertemu ibu dan ayahnya.

Apa yang membuatkan ibu dan ayahnya sedih adalah adiknya itu semasa dalam latihan di pulapol, dia telah dij4ngkiti v1rus cov1d 19 dan itu salah satu sebab mengapa ibu dan ayahnya itu terharu dan menangis kerana tidak boleh mel4wat dan menjaganya semasa dia s4kit.

Komen Netizen:

Alhamdulilah, tahniah bro dapat banggakan ibu dan ayah

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Sumber: Tiktok, sinarviral / mimbarraudhah