Suami Happy Isteri Sambut Balik Kerja Sweet & Wangi, Lupa Semua Penat

Sudah menjadi lumrah bagi sebuah institusi keluarga, ketua keluarga atau kedua2 pasangan suami isteri harus keluar pergi berkerja mencari wang untuk menyara keluarga. Jika hanya ketua keluarga sahaja yang keluar mencari rezeki, moment paling di nanti oleh keduanya adalah saat sang suami balik dan di sambut oleh isterinya.

Kata balik jam 7 malam, jam 9 malam baru sampai
Sebuah video yang viral setelah di kongsi di applikasi TikTok oleh seorang pengguna akaun dilihat merakamkan saat-saat bahagia si isteri menyambut kepulangan suaminya. Dapat dilihat kesetiaan isterinya yang menanti dengan penuh sabar kepulangan suaminya yang sudah berlalu 2 jam dari waktu yang sepatutnya di beritahu oleh lelaki tersebut sampai di rumah.

Maaf ya saya balik lewat… Kamu wangi sangat

Dalam situasi yang bersedia menyambut kedatangan sang suami balik ke rumah, akhirnya dia mendengar bunyi motorsikal yang semakin hampir di rumah. Terpancar kegembiraan sang suami apabila kepulangannya di sambut oleh pemaisuri hatinya dengan pelukan manja dan berbau wangi, semakin mengembirakan melihat senyuman isterinya yang amat manis.

Definisi lelaki penat balik akhirnya pulang melihat senyuman isteri

Melalui video tersebut juga, dapat dilihat ramai netizen yang memberikan pelbagai komen yang menunjukkan mereka mencemburui kemesraan pasangan tersebut. Ramai juga yang bergurau yang menyatakan mereka ingin mendirikan rumah tangga walaupun hakikatnya pasangan hidup belum di temui.

Sumber: Erin Sakura / infoawam

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini