Sebelum Tidur Ambil Air Suam Dan Secubit Garam, Elak Gangguan Makhluk Halus

Pernah anda bermimpi Pasangan anda berkahwin lain?? Mimpi pasangan ada perempuan/Lelaki lain.. Mimpi Bersetubuh dengan Lelaki/Perempuan lain…???

Mimpi bin4t4ng berbisa,mimpi Jatuh Tempat tinggi,Mimpi Tempat Kotor,Mimpi Budak kecil,bermain dengan budak dan menyusukan budak,Mimpi ses4t dalam Hutan,Mimpi Terbang,Mimpi Rumah Usang Lama,Mimpi Nenek Tua,Mimpi Orang beri barang,Mimpi Kena kejar ada orang nak bvnvh,Mimpi m4ti dikapankan,Mimpi bersalin dan banyak lagi.. Asal seseorang itu kerap bermimpi tanpa mereka sedar d1ri mereka mengalami gangguan makhluk halus..

Itulah yang kerap saya jumpa pada pasangan yang datang ikhtiar hamil dengan saya..Kebanyakan mereka yang kerap mimpi seperti di atas bila di Ruqyah mereka mengalami gangguan makhluk halus…

Bila terkena gangguan hubungan suami isteri benda kecil boleh g4duh besar,Tiada n4fsu pada pasangan,Bern4fsu pada pasangan ketika isteri datang h4id.. C isteri juga bern4fsu pada suami bila datang h4id..

Ketika isteri waktu subur kerap demam s4kit,Suami pula bila sedang bersama menjadi layu di tengah jalan, Si isteri jadi panas bila dekat dengan suami, bila nak bersama ada bau di kemaluan,badan kerap bisa, kerap lenguh belakang bahu dan belikat,kerap kembung perut dan sedawa angin,kerap s4kit kepala dan rambut banyak gugur,kerap nak muntah, kerap berdebar res4h gelisah tanpa sebab, sukar tidur malam gelisah, kerap fikir nak m4ti, kerap cepat terasa sentap

Bila berlaku semua seperti di atas kehidupan kita seharian akan terganggu.. Di tempat kerja ada je masalah, bila berniaga jadi tiada mood tiada semangat, rezeki pula jadi sempit, serabut sentiasa… Bila lambat di ubati s4kit begini akan akibatkan kehidupan kita seharian akan musnah…Bila saya bercerita tentang di atas… Bila dah baca apa yang saya tvlis di atas pada mereka yang sukar nak percaya akan berfikiran begini negatif.

“Mengarut la…Tipu la…Kebetulan je kot…Ye ke, Mana Tahu ni??Boleh percaya ke??Apa buktinya??Mimpi mengarut la mainan tidur je…Dengar boleh percaya jangan mana ada makhluk halus zaman sekarang… dan macam2 lagi andain…”

Saya tak suruh pun percaya semua apa yang saya cakap di atas, tapi apa yang saya tvlis di atas adalah saya kumpul maklumat dari pes4kit saya rawat send1ri.. Info tersebut kebanyakan seperti di atas jika anda mengalaminya bermakna d1ri anda ada gangguan dalam badan… Jika anda rasa d1ri anda banyak tanda di atas nasihat saya pergilah rawatan islam berhampiran ya..

Ramai pes4kit saya yang ikhtiar hamil dengan saya mengalami gangguan.. Saya kerap di tanya soalan macam mana boleh mudah terkena gangguan makhluk halus Ust??

Jawapan saya…”Orang yang kerap terkena gangguan makhluk halus kebanyakannya semangat mereka lemah, banyak yang takut, mudah berfikir Negatif, tidak boleh kawal n4fsu m4rah, Sentiasa cepat bersangka bvruk pada orang, Tidak yakin pada kemampuan d1ri.. Bila semua ini ada pada d1ri mudah la kena gangguan makhluk halus…

Saya juga kerap di tanya juga bagaimana nak elakkan gangguan makhluk halus?? Jawapan nya mudah:

Apa yang saya buat Jaga Solat 5 waktu,Tanamkan dalam d1ri sentiasa Positif, Perbanyakkan baca Surah Al ikhlas dalam seharian, Sentiasa Tanamkan dalam hati Allah sentiasa bersama kita, Sentiasa Tersenyum walaupun di uji berbagai dugaan,

Sentiasa gembira bila di sisi orang tersayang, Gembirakan hati pasangan dan anak2 kita, Buat apa yang kita suka, Gembirakan Hati Ibu Dan Ayah, Sentiasa Gembira sesiapa pun berada di sisi kita. Jangan s0mb0ng bongkak bangga d1ri apa yang kita ada.. Itulah yang saya lakukan. Hidup hanya sekali sahaja… Pastikan apa yang kita buat ada matlamat apa yang kita nak capai…

Perbanyakkan sedekah dalam apa cara sekalipun terutama sedekahlah pada anak Yatim.. Jangan kedekvt pada isteri, pada anak2, pada kedua ibu ayah kita, sanak saudara kita… Kerana doa mereka semua inilah yang membuatkan kita jadi kuat, jadi ceria gembira jadi bahagia… Apa yang penting buat dengan ikhlas, Ikhlas kan d1ri kerana Allah.. Percayalah jika anda buat semua ini.. Anda semua akan lebih bersemangat,rezeki anda akan bertambah murah… Bila gembira makhluk halus pun tiada ruang seinci pun nak masuk dalam tubuh kita…

Itulah cara saya untuk hindarkan gangguan makhluk halus.. Lagi satu cara saya, Sebelum tidur saya akan ambil Air suam segelas… Kemudian Ambil garam secubit letakkan dalam minuman…Selepas itu baca :

selesai baca minum air tersebut…Buatlah dengan Yakin inshaaAllah izin Allah pasti di lindungi Allah dari sebarang gangguan makhluk halus.. Sekiranya selepas minum anda rasa loya,rasa nak muntah, sedawa2 kembung perut badan menggeletar rasa res4h gelisah bedebar2,Nasihat saya dapatkanlah rawatan islam berhampiran ya…

Apa pun saya doakan pada semua yang membaca apa yang saya tvlis ini agar di beri kesihatan yang baik,di murahkan rezeki,di beri keluarga yang bahagia,di beri anak yang soleh dan solehah,di panjangkan umur dan di permudahkan segala urusan dunia dan akh1r4t Aamiin Ya Allah….

Sumber : Pusat Perubatan Islam Al-mujahidin via islamituindah / satkoba

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini