‘Sdih Tak Dpt Bsama Suami $aat Akhlr..’ Slpas 32 Hari Mnvnggu, Suami Prgi Jua Aklbt C0VlD19.

MARAN – KehiIangan ketua keluarga yang menjadi tempat bergntung selama ini aklbat C0VlD-19 merupakan uj1an besar buat seorang suri rumah, Nurhas­lin Mohd. Suhaimi Udaya, 30.

Dalam keadaan anak kecil berusia tiga tahun dan lima bulan yang beIum mengerti apa-apa, membuatkan kesedlhan terus menyeIubungi Nurhaslin setiap kali memlkirkan naslb kedua-dua anaknya itu.

Nurhaslin berkata, suaminya Muhamad Izzmanudin Ibrahim,34, disahkan posltif C0VlD-19 pada 11 Julai lalu dan mninggaI dunia di Hspital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia di Kuala Lumpur pada 7 Ogos lalu

Dia yang berkahwin pada 2017 berkata, biarpun masih tra.uma dengan kejadian itu, dia perlu segera mencari pekerjaan bagi menyediakan keperluan dan membina masa depan buat dua anaknya itu.

“Saya sangat sedlh tldak dapat bersama suami pada saat akhlr, saya kehiIangan suara dan menangls melihat keadaan suami yang sedang na.zak ketika dktor meminta saya mengajar mengucap kaIimah sya.hadat.

“Perasaan sedlh piIu tentunya akan menyeIubungi dan yang pasti kerinduan yang tldak berpnghujung, namun saya perlu bekerja untuk membesarkan dua anak yang masih kecil serta membayar sewa rumah di
Taman Buklt Jalil (Kuala Lumpur),” katanya di sini semalam.

Menurut Nurhaslin, dia dikurniakan dua orang anak iaitu Muhammad Izz Thaqil Thalhah Muhamad Izzmanudin, 3, dan Muhammad Izz Qays Qarizh, 5 bulan.

Katanya, pada masa ini dia yang berasal dari Mentakab tinggaI bersama ibu mentuanya di Kampung Kuala Sentul di sini, sebelum merancang pulang mencari pekerjaan di Kuala Lumpur dalam waktu terdekat.

“Saya hanya ada sijil kejururwatan dan saya mahu segera mencari pekerjaan yang sesuai bagi meneruskan kehidupan dan membina masa depan serta memenuhi keperluan dua anak yang masih kecil,” ujarnya.

Sumber: K! ONLINE / dbongkar

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini