Sayu, lelaki terpaksa jual tudung untuk beli susu dan pampers anak

Memahami kondisi negara yang sedang berjuang dengan pendemik Covid-19, hampir keseluruhan rakyat Malaysia akur dan patuh dengan arahan tersebut.

Namun, tidak dinafikan bahawa sumber pendapatan masing-masing terjejas teruk kerana kebanyakannya tidak dapat bekerja.

Menerusi satu posting di Facebook, seorang individu yang dikenali sebagai Alin Taharin telah memuat naik beberapa foto memaparkan seorang lelaki sedang menjual tudung di bawah panas terik matahari demi mendapatkan sedikit wang untuk membeli lampin serta susu buat anaknya.

“Terserempak dengan sedara ni di Petronas Seberang Jaya. Sedara ni bukan meminta tetapi menjual tudung demi keperluan anaknya. Keprihatinan anda membuktikan kemuliaan hati emas anda,” tulisnya.

Posting tersebut telah menarik perhatian netizen yang rata-rata terkesan melihat kesukaran lelaki itu mendapatkan wang untuk menyediakan keperluan keluarganya.

sumber: mysumbermaya

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini