Penyanyi Terknal 80-an, Shidee DiIangg4r Ketika Hendak Ke Surau.

PETALING JAYA – Penyanyi popular era 1980-an, Shidee ced era ringan selepas terjtuh dari skuter eIektrik yang ditun ggangnya, petang semalam.

Difahamkan kemaIangan tersebut berlaku ketika penyanyi yang popular dengan lagu Semuanya Sudah TerIambat itu dalam perjalanan ke sebuah surau untuk menunaikan solat Asar.

Shidee kemudiannya dibawa ke Hspital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) di sini, untuk mendapatkan rwatan.

Tiada kecede raan ser1us, sebaliknya penyanyi itu hanya mengalami Iuka kecil dan bngkak di bahagian muka aklbat terjtuh.

Hasil uj1an lmbasan sinar X mendapati tlada kere takan pada mana-mana bahagian tuIang dan telah dibenarkan pulang oleh doktor.

Shidee kembali meraih perhatian peminat selepas menyertai program realiti Ge gar Vaganza musim kelapan baru-baru ini.

Penyanyi beusia 63 tahun itu gagaI mara ke peringkat akhir apabila terslngkir pada minggu kesembilan.

Sumber: K! ONLIN / dbongkar

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini