“Memang aut0 merem4ng la…” – PeIajar Uni Ket4kutan Lepas Nampak Tangan Muncul Dari Lampu Siling Rupanya…

Siapa je yang tak menjer1t bila tengah ser0nok melepak kat ruang tamu tiba-tiba ternampak ada tangan terjulvr dari atas siling.

Itulah apa yang dialami se0rang pelajar universiti di New York, Amerika Syarikat bersama tiga rakan serumahnya yang lain selepas mereka digemp4rkan dengan kemunculan tangan as1ng dari lampu siling rumah sewa mereka.

Memetik lap0ran New York Post, Yesenia Irizarry, 21, segera menelef0n talian kecem4san sebaik menyedari kemunculan tangan berkenaan manakala, tiga rakan serumahnya yang lain menjer1t ket4kutan.

Meskipun kelihatan sangat as1ng, Irizarry yang merupakan seorang pelajar di Fashion Institute of Technology meminta untuk disambungkan kepada pasukan penyel4mat haiwan kerana menganggap tangan terbabit adalah milik haiwan terper4ngkap berdasarkan saiznya yang kecil.

Setelah beberapa ketika, tangan terbabit berjaya men0lak lampu siling berkenaan ke tepi mended4hkan seekor rakun yang kelap4ran.

Jelas Irizarry, pihak p0lis yang tiba ke l0kasi kemudiannya menasihati penghuni rumah itu untuk tidur saja dan tak mengh1raukan rakun terbabit memandangkan tiada apa yang b0leh mereka lakukan.

Pun begitu, Irizarry berkata, dia dan rakan serumahnya gag4l melelapkan mata malam itu. Selepas beberapa minggu hidup bersama bunyi cak4ran rakun di siling, Irizarry dan rakan serumahnya yang tr4uma segera berp1ndah daripada rumah terbabit.

Sementara itu, penyelengg4ra bangunan terbabit mended4hkan memang rakun sangat gemar ‘berkampung’ di bangunan berkenaan. Malah, ada penyewa sebelumnya yang menemukan sekeluarga rakun sedang berehat di ruang tamu rumah ketika mereka pulang.

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Sumber: lobak merah