Masyaallah,Pokok Ini Tumbuh Terbentuk Menyerupai Kalimah Allah

Manusia mesti berusaha untuk menghargai sejauh mana pengetahuan Allah, dan merenung untuk memahami kebesaran-Nya. Berjuta-juta orang telah muncul di Bumi sejak dahulu kala.

Oleh itu, Allah menciptakan berbilion pasang mata, berbilion cap jari yang berlainan, berbilion tisu mata yang berlainan, berbilion jenis manusia yang berlainan .

“Sekiranya Dia menghendaki, Dia juga dapat membuat berbilion lebih. Seperti yang dinyatakan dalam Al-Qur’an, “… Dia menambahkan Penciptaan dengan cara apa pun yang Dia kehendaki. Allah berkuasa atas segala sesuatu. ”

Allah juga mempunyai kekuatan untuk mencipta banyak perkara lain yang tidak dapat kita bayangkan. Seluruh harta karun yang dikurniakan oleh Allah di dunia ini untuk hamba-hamba-Nya semua berada dalam pandanganNya. Dia menurunkan kepada kita hanya apa yang Dia kehendaki, semuanya dalam ukuran yang telah ditentukan.

Wallahuallam..

Akhir Kata
Yang Penting Adalah Kita Mencari Redho Allah SWT,Kerana Walaupun Kita Sudah Solat 5 Waktu ,Tahajjud Dan Bersedekah KepadaFakir Miskin… Tapi Kalau Kita Tidak Memperolehi Redho nya,Maknanya Amlan Kita Selama Ini Hanya Lah Sia-sia…

Sumber Dan Rujukan / mymediamaya

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini