Manisnya bermadu , suami bagi bini muda dult belanja sebelum balik rumah isteri tua

Dengar saja perkataan poligami, pasti para wanita sudah tidak senang duduk kerana ia merupakan sesuatu yang agak sukar diterima walaupun ada yang sedia untuk berkongsi kasih.

Namun, jika sudah merasai kebahagiaan berpoligami, perkara tersebut tidak menjadi masalah dan tugas seorang suami pula haruslah adil dengan isteri-isteri yang lain.

Bagi duit belanja

Hal ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Fara Zurkanaini apabila memuat naik satu video diberikan suami RM20,000 tunai selepas meminta duit belanja sebelum lelaki itu balik ke rumah isteri satu lagi.

Dia yang merupakan isteri kedua juga sempat berseloroh diruangan kapsyen dengan meminta sebiji istana memandangkan duit RM20,000 senang sahaja diberinya.

Biar tak kaya asal berkongsi
Perkongsian tersebut menjadi perhatian ramai dan telah ditonton lebih dari 300 ribu viewers tidak sampai sehari dimuat naik. Rata-rata mereka berasa gembira dengan kebahagian yang dikecapi pengguna TikTok itu.

Ada juga yang mengatakan jika suami dapat memberikan duit belanja sebesar itu, hidup dimadukan pun tidak mengapa kerana tahu suaminya mampu menanggung segala keperluan isteri-isteri.

Kalau macam ni ramai je wanita rela dimadukan

Didoakan rezeki melimpah ruah

Tanggungjawab suami, adil kedua2 pihak

Semoga bahagia dunia akhirat

Ada pulak yang nak jadi madu

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Sumber : omm / transformasi