MaIam Ambang Tahun Baru, P0lis & Van Jenaᴢah Siap2 Tunggu Depan H0tel Murah

Bagi mereka yang gemar meraikan sambutan tahun baru, pasti akan ada akt1viti berkumpul bersama kenalan ataupun keluarga.

Namun, ada juga sesetengah pasangan yang mabuk bercinta mengambil peluang hari cuti umum ini untuk bermaddu kasih walaupun tanpa 1katan. Kebiasaannya mereka memilih untuk ke h0tel2 murah bagi merayakan tahun baru yang disambut awal pagi tadi.

P0lis & van jenzah dan tunggu
Akan tetapi, langkah kurang bijak itu sudah dapat dih1du angg0ta p0lis serta Majlis Agama Islam kerana telah bersedia untuk membuat srbuan di ambang tahun baru bagi mengh1ndari perkara-perkara mungkr seperti ini.

Perkara tersebut samalah seperti perkongsian seorang penguna TikT0k dikenali sebagai uglyloeinc apabila memuat naik m0men pihak p0lis membuat srbuan di sebuah h0tel murah di Sandakan.

Walaupun tersebut tidak menjelaskan keadaan sebenar s1tuasi itu, namun ramai yang faham apa yang akan berlku jika pihak berkuassa dan van jenzah sudah berada di depan h0tel murah seperti itu.

Tunggu 9 bulan, ramai la baby new year yang lah1r
Ada juga di antara mereka meluahhkan rasa rallat dengan keadaan yang saban tahun sama sahaja kerana menjadikan ambang tahun baru sebagai alasan untuk bera$mra buat mereka yang belum mempunyai sebarang 1katan yang sah.

sumber: budgetnewz

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini