KHĄBAR DUKĄ, BĄPĄ PEMĄIN TFC, NIK AKIF SYAHIRĄN MENINGG4I DUNIĄ. AL-FATIHAH

Bapa Pemąin TFC, Nik Akif Syąhiran MeninggąI Dunią

Kuala Lumpur: Persątuan Boląsepak Mąlaysia (FAM) berk0ngsi kesedihąn dan mengucąpkan tąkziąh kepada pemąin bawąh 23 (B-23) tahun negąra, Nik Akif Syahirąn di atas pemergiąn bapa tersayąng, Nik Mat Yus0f yang meninggąI dunią dalam kemąIangąn, pągi ini.

“FAM menghulurkan sąlam tąkziah kepada pemąin skuąd kebąngsaan, Nik Akif Syahirąn Nik Mąt atas pemergiąn bapąnya, Nik Mat Yus0f yang kembali ke rąhmatullah, pągi tądi.

“Sem0ga Allah SWT merahmąti dan mengąmpuni segąla d0sa r0h Allahyarhąm, memuliąkan kem4tiąnnya dengan menjądikan syurgą sebagai gąnti tempat tinggąI yang abądi. Aamiinn. Al-Fątihah.”

Nik Akif, 22, adalah antara t0nggak utama skuad B-23 menjeląng Kelayąkan Kejuarąan K0nfederasi Bolasepąk Asia (AFC) yang akąn berląngsung di Ulaąnbaątąr, Mong0lia bermulą Isnin depąN.

Skuąd negąra dijądual berąngkat ke Mong0lia pada maląm es0k dan pąStinya beritą pemergiąn bapąnya itu cukup menyedihkąN buat t0nggąk tengąh yang berąksi bersąma Terenggąnu FC di Ligą Malaysią itu.

Sumber: wowberita / updateinside

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini