“Inilah hasil didikan parent dia..” -Seb̷ak! Budak Berkongsi Mainan Dan Makanan Buat Netizen Mengalir Air Mata

Apabila semakin membesar, perlahan-lahan anak sudah mula menunjukkan sikapnya. M4rah bila mainannya diros4kkan atau dir4mpas, begitu juga jika berkongsi dengan orang lain.

Lain pula dengan budak di dalam video yang dikongsikan oleh sorang pengguna tiktok wahidwafiy. Dalam video tersebut, dia memberikan mainannya kepada budak yang mengelap keretanya. Mungkin sebagai terima kasih, dia simpati kerana budak umur sebayanya sudah berdikari mencari rezeki.

Rata-rata netizen memuji kedua-dua budak tersebut selepas budak yang mengelap keretanya itu menghadiahkannya makanan sebagi terima kasih memberinya mainan.

Apa yang paling menarik perhatian bila dia terus membuka makanan dan makan bersama budak itu

Komen Netizen

tersebut telah meraih lebih 300 000 tontonan dan ribuan komen di tiktok. Ramai yang mendoakan kedua-dua budak ni berjaya dunia dan akhirat. Amin!

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Sumber : tiktokwahidwafiyv / malaysiatime