Gadis Ini Dipukvl Dgn Ramai Org Selepas Dia Baling Tong Sampah Dekat Padang Bola. Seorang Saksi Tampil Jelaskan Kenapa Gadis Ini Tiba Tiba Naik Angin

Tindakan berani seorang gadis yang membaling tong sampah kepada penyokong sebuah kelab bola mengundang padah apabila dia dikatakan diserang sebelum berlaku pergelutan.

Menerusi video pendek dikongsi oleh seorang pengguna Twitter, seorang gadis memakai baju berwarna merah jambu bertindak membaling tong sampah kepada penyokong bola sepak di tempat kejadian selepas dipercayai kurang senang dengan kata-kata kesat yang dilemparkan.

Berang dibaling tong sampah, penyokong tadi bertindak menyerang gadis berkenaan sebelum dihalang oleh orang awam yang berada di tempat kejadian.

Dalam satu video yang lain, dapat dilihat berlaku pertengkaran di antara kedua-dua penyokong yang masih tidak berpuas hati.

Bagaimanapun ketika artikel ini ditulis tidak dapat dipastikan kejadian tersebut berlaku di mana dan tiada sebarang laporan rasmi daripada media tempatan.

Ciapan tersebut kini telah meraih 2.5k tanda retweet dan 3.8k tanda suka.

Gara-gara baling tong sampah

Sumber: Robot Duit via Oh Bulan / aud1r8

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.