Dikatakan Kej̷adiaan akh1r z̷aman Burung ‘Terapung’ Tanpa Tali, Orang Ramai Terpegun, Rupa-rupanya

Tular di media sosial apabila burung berwarna hitam terapung dan kelihatan seperti terg4ntung tanpa tali membuatkan orang ramai terpegun dan bingung dengan situasi itu.

Dalam video yang tular itu, kelihatan dua orang bomba cuba untuk menyelamatkan helang tersebut dengan menggunakan sebatang kayu.

Ters4ngkut pada tali layang-layang

Menerusi laporan Kosmo, pihak Bomba Selangor telah menyatakan bahawa ini bukanlah kej4dian yang peIik, kerana burung tersebut sebenarnya tersangkut pada seutas tali layang-layang yang membuatkannya kelihatan seperti terapung.

Kej4dian berlaku pada 12 November lalu dan pihak bomba telah dimaklumkan tentang kej4dian kira-kira pukul 6.28 petang sebelum sepasukan anggota juga pegawai dari Balai Bomba dan Penyelamat Damansara telah dikejarkan ke lokasi.

Dalam kej4dian tersebut, seekor burung helang telah tersangkut pada seutas tali tangsi layang-layang namun tidak lama kemudian haiwan berkenaan telah berjaya melepaskan diri dan terbang pergi.

Sebelum kenyataan dari pihak bomba keluar, ramai orang yang menonton video ini fikir kejadian burung itu sebagai sesuatu yang misteri.

Harap semua yang membaca mengambil iktibar untuk tidak melepaskan layang-layang bertebaran agar kejadian seperti ini tidak terjadi lagi. Kesian burung tu tersangkat dek kerana tali layang-layang yang bebas berterbangan.

Kredit: Kosmo | Facebook Otai Johor

Sumber: Oh Media / viraldailytimes

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini