Didikan Suami Diperlukan Untuk Mencantikkan Akhlak Seorang Isteri

Di dalam rumah tangga, pasti suami yang menjadi tonggak dan kepala untuk mendidik isteri di dalam apa jua keadaan sekali pun. Sebagai suami tanggungjawab yang harus dipikul amatlah berat berbanding tanggungjawab seorang isteri.

Mendidik seorang isteri sebenarnya tidak semudah yang di sangka. Bukannya sesenang menyebut perkataan kahwin itu send1ri. Isteri merupakan cerminan kepada suami. Cantik anda cantik lah isteri anda, beriman anda beriman lah isteri anda.

Didikan seorang suami sangat lah diperlukan didalam setiap rumah tangga.

Jangan sesekali mengh4rapkan isteri untuk mendidik suami. Bukannya tugas seorang isteri untuk mendidik suami membentuk rumah tangga yang harmoni.

Sebagai suami dalam melakukan sebarang keputusan anda seharusnya berkongsi rasa dan masalah bersama-sama dengan isteri anda. Mungkin dengan ajak berbual terlebih dahulu membolehkan anda dan isteri anda untuk membuat keputusan dan mencari jalan penyelesaian yang terbaik.

Yang penting sebagai suami anda perlulah sentiasa mencari jalan yang terbaik untuk membentuk isteri anda kerana cara didikan dari andalah yang akan isteri anda bawa dan gunakan. Sungguh berat peranan suami sebenarnya. Sebagai isteri hanya doa yang mampu meng1ringi agar Allah bantu urusan dunia dan akh1r4t suami anda.

sumber : Media Malaya / satkoba

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share resepi korang nnti..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini