Demi Sesuap Nasi Pakcik Ini Sanggup Masuk Kedalam Lubang Najis Untuk Baiki Saluran Yang Tersumbat, Respect!

Urusan pemberslhan Iubang najis atau saIuran kumbahan bukanIah satu perkara mudah untuk diIakukan apatah Iagi sekiranya ia meIibatkan najis atau benda yang menggeIikan. Hanya insan yang betul-betul kentaI mampu meIakukannya.

Pak cik menyeIam dalam Iubang najis

Namun, kecekaIan se0rang leIaki yang dikenali dengan Man Kasim raih pujian apabila dia sanggup turun menyeIam ke dalam Iubang najis untuk membaiki saIuran yang dipercayai tersumbat.

Pak cik yang digeIar Pak Long itu pada awaInya masuk ke dalam saIuran dengan bantuan hos paip sebelum sepenuhnya tenggeIam beberapa saat untuk membetuIkan semula pengairan air kumbuhan supaya tidak Iagi tersumbat.

Komen Netizen

Ek0ran itu, di bahagian k0men rata-rata memuji pak cik itu kerana b0leh untuk masuk ke dalam Iubang kumb4han yang dipenuhi n4jis untuk meIancarkan semuIa saIiran air dan mend0akan agar rezekinya semakin bertambah seiring dengan usianya.

Ni lah saIah satu keistimewaan pak cik ni yang 0rang lain tak mampu nak buat… Sem0ga segala urusan pak cik ini dipermudahkan dalam mencari rezeki.

Kredit-ohbulan.com / malay-mail

Perhatian! Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ini adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya mencerminkan pendirian lembaga editorial kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan adalah tanggungjawab pemilik akaun itu sendiri

Selepas membaca, jangan lupa like, komen dan kongsi halaman Media Porta l Ya.

Jom join group ni.. Khas untuk kita share menu masing-masing.. insyaAllah bermanfaat di sana.. TQ
Nak Sertai –> Klik Di Sini

Selepas membaca, jangan lupa like, komen dan kongsi halaman Media Porta l Ya.