“Daddy Tk boleh Kahwin…” Dekta, Lepas Cerita Siti Nordiana Dgn Shuib, Ini Balas Dekta

Keluarga Shuib Sepahtu sememangnya kerap menjadi sorotan ramai setelah beberapa kisah berkenaan kehidupan sehariannya tular di media sosial dan membuatkan ramai peminat prihatin dengan mereka.

Pelawak tersebut ada memaklumkan sedang berkawan dengan seseorang dan hal tersebut menjadi topik perbualan netizen di media sosial. Ada yang menyokong Shuib mencari pengganti dan ada juga yang menganggap ia terlalu awal.

Hadir majlis perkahwinan PA

Siang tadi, Shuib dan keluarganya telah hadir ke majlis perkahwinan pembantu peribadinya (PA) yang dikenali sebagai Hakkim Zaharudin yang selamat bergelar suami kepada pilihan hati.

Video

Pelawak dan juga usahawan itu dilihat tiba bersama ahli keluarga serta semua anak-anaknya termasuklah Ayash Affan.

“Dekta nak duduk atas daddy, bagi daddy tak boleh kahwin”
Apa yang menjadi perhatian adalah muat naik Shuib di IG Story apabila bertanya kepada anak perempuannya Dekta andai dia yang duduk di atas pelamin dan kanak-kanak tersebut menjadi pengapitnya.

Namun jawapan daripada Dekta nyata telah menarik perhatian warganet selepas dimuat naik semula satu akaun TlkTok dikenali sebagai liysaaabdullah.

Susah nak move on pemergian ibu tersayang
Walaupun jawatan spontan daripada Dekta itu hanya disambut dengan gelak ketawa dari ahli kumpulan Sepahtu berkenaan, lain pula penerimaan daripada warganet di media sosial.

Menjengah keruangan komen, ramai yang seolah-olah lebih memahami perasaan Dekta dan mengatakan yang dia belum lagi sepenuhnya move on dengan pemergian ibu tercinta.

Namun ada juga yang tetap meninggalkan komen positif mendoakan agar selebriti itu segera pulih dan kembali mempunyai peneman hidup agar bahagia bersama keluarga serta anak-anak.

Ramai yang faham apa yang Dekta rasa

Kesian daddy sunyilah nanti

Dekat luar senyum dekat hati Shuib siapa yang tahu

Bila dah besar nanti mesti faham ayah perlukan peneman hidup

Sumber : Omm / earnsupport

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini