Cikgu Berjodoh Dengan Murid 11 Tahun Lagi Muda, Tapi Nafi Bercinta Dari Sekolah

Soal jodoh ini sememangnya menjadi rahsia, sesiapa juga tidak akan boleh menjangka bahawa dirinya akan bertemu jodoh dengan sesiapa kerana isu jodoh ini memang susah untuk ditentukan oleh kita manusia ini.

Ada yang diantara kita ini bertemu jodoh dengan orang yang dicintai dan ada juga yang bertemu jodoh setelah sekian lama mencari. Setiap insan yang bergelar manusia memang mempunyai cerita tersendiri mengenai jodoh.

Bercerita tentang jodoh, seorang wanita yang dikenali sebagai Nurhanis Zahidah telah memuatnaik saat2 bahagia dirinya bersama suaminya yang pernah bergelar ‘muridnya’ dahulu. Walaupun banyak tanggapan burvk tentangnya tetapi beliau menempis anggapan bahawa dirinya bercinta sejak suaminya di bangku sekolah lagi.

Menurutnya lagi, walaupun perbezaan umur mereka berdua 11 tahun tetapi suaminya itu matang dan boleh menerima anak-anaknya itu dengan sepenuh hati. Mereka berdua bertemu setelah majlis reunion dan setelah itu mereka berkahwin.

Video:

anieshashim
Jodoh Allah itu sememangnya tak pernah dapat kita duga. Allah aturkan adalah yang terbaik buat hambaNya. May Allah ease me on my 2nd marriage 🤲🏻

♬ This to this – Hisokaswildcard💀🔪🖤⛓🛹

Menjengah ke ruangan komen pula, rata-rata netizen mengucapkan tahniah kepada pasangan itu dan ada juga yang berseloroh bahawa mungkin jodoh mereka juga masih belum lahir ataupun masih kecil.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok / sinarviral

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini