Burn Mercedes AMG GT 63 Bernilai RM 1.7 Juta untuk Kandungan Y0uTube

Dizaman serba canggih dengan dunia v!ral sekarang pelbagai cara dilakukan demi untuk perhatian umum ataupun demi menjana sumber kewangan.

Bintang Y0uTube dari Rusia, ЛИТВИН atau lebih dikenali sebagai Misha telah bertindak membakar Mercedes AMG GT 63 yang berharga RM 1.7 juta demi konten saluran Y0uTube miliknya.

Foto hiasan

Video berdurasi selama 7 minit tersebut yang dimuat naik pada 24 Oktober lalu telah mendapat pelbagai reaksi warganet dan telah

dit0nton lebih 9,000 orang. Kebanyakan daripada mereka terkej0t dengan tindakan beliau membakar kereta tersebut.

Perkara ini mungkin tidak elok untuk ditiru, tetapi jika anda datang dari latar belakang orang kaya dan mempunyai kereta Mercedes lebih di rumah, apa salahnya mencuba, kerana zaman sekarang, siapa yang dapat mencipta konten yang luar biasa, dia dianggap ‘hebat’ – atau sebenarnya pendek akal.

1.Tidak nyanyuk sampai tua.

2. Orang tua yang mengamalkan Al Quran walau di umpama Al Quran buruk, lunyai, hancur tetap di sayangi, tetap di hargai. Orang masih menghormati dan mencintainya serta meletakkan dia di tempat yang baik2.

3. Orang yang mencintai Al Quran tidak perlu susah hati dengan usia tua, kalau tidak ada anak yang dapat menjaga, tetap akan ada orang yang Allah datangkan untuk menjaganya kerana ini adalah janji Allah kepada hamba2Nya yang menjunjung kemuliaan mukjizat. Golongan ini dalam pengawasan para malaikat.

4. Orang yang junjung Al Quran di dalam dirinya akan di jaga keselamatannya oleh Allah di dunia, di dalam kubur dan pada hari akhirat. Walaupun di dunia dia di benci oleh orang tapi Allah tetap menjanji keselamatan dalam dirinya, sepertimana Al Quran yang Allah sediakan para malaikat untuk menjaga setiap hurufnya.

5. Wajahnya bercahaya cahaya dan mesra untuk di dekati.

6. Orang yang membaca Al Quran tidak di hina. Dia tidak akan menjadi peminta sedekah atau makan sampah di jalanan, misalnya.

7. Pengamal Al Quran hidupnya tampak sederhana tetapi sebenarnya dia kaya dengan sumber rezeki yang tidak diduga. Inilah lambang keberkatan yang Allah hadiahkan padanya.

Perhatian! Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komen yang dibuat melalui laman sosial ini. Ini adalah pandangan peribadi pemegang akaun dan tidak sepatutnya menggambarkan kedudukan lembaga editorial kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan adalah tanggungjawab pemilik akaun itu sendiri

Sudah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Kongsi Halaman Media Porta< /a> l Ya.

Jom join group ni sama2.. Istimewanya kita masing2 berkongsi menu masing2.. Insha Allah bermanfaat disana.. TQ
Ingin Sertai –> Klik Di Sini

Sudah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Kongsi Halaman Media Porta< /a> l Ya.

Sumber: mytvviral