”buat hal betullah ” [VIDEO] polis tengah jaga Laluan Gelagat Pemadu Kerata Merah Bikin Netizen Terhibur

” Buat hal betullah ”
Semasa memandu pastinya kita perlu peka dengan keadaan di sekeliling sekiranya ada perkara yang perlu diberikan perhatian. Namun ada kalanya mungkin kita terlepas pandang mengenainya sama seperti situasi yang dialami seorang pemandu kereta ini.

Gelagat pemandu kereta itu yang tidak sedar dengan situasi yang sedang dikawal anggota polis trafik ini turut membuatkan netizen terhibur melihatnya. Malah video tersebut juga tvlar dikongsikan apabila ianya meraih lebih tiga juta tontonan setakat ini.

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan tiga anggota polis trafik yang sedang menjaga jalan untuk memberikan laluan kepada rombongan penting. Menurut pemilik video, mereka sedang menantikan ketibaan kerabat diraja yang akan melalui jalan tersebut.

Dalam masa yang sama, kelihatan sebuah kereta berwarna merah yang tidak perasan apa yang terjadi dan ingin melalui jalan tersebut. Lebih melucukan, kesemua anggota polis trafik itu turut p4nik dan bergegas memintanya mengundurkan kereta.

Video:

Malah mereka juga dilihat berlari ke arah kereta tersebut sebelum pemandu itu akhirnya mengundurkan kereta. Melihatkan reaksi pantas dari pemandu tersebut, netizen turut berseloroh pastinya dia juga berasa p4nik apabila melihat apa yang terjadi ini.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berdekah melihat situasi yang dikongsikan ini. Malah ada yang berseloroh terhibur melihat reaksi masing-masing di dalam video ini yang panik dengan apa yang berlaku.

Komen netizen:

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Sumber: HCL / justbdallnews