Bkas Timbalan Speaker Dewan Negara, Datuk Gapar Gurr0hu MninggaI Dunia.

KLUANG – B.ekas Timbalan Speaker Dewan Negara, Datuk Gapar Gurrohu mninggaI dunia aklbat jgkitan pa.ru-p.aru di Hspital Enche Besar Hajjah Khalsom (HEBHK) di sini pada Jumaat.

Bendahari Ba.dan Perhubungan UMNO Negeri Johor, Datuk Md Jais Sarday berkata, b.ekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Mahkota dari 2004 hingga 2008 itu meninggal dunia pada usia 76 tahun kira-kira pada jam 1.30 pagi.

“Allahyrham yang juga be.kas Ketua UMNO Bahagian Kluang yang ketiga berkhidmat dari 1996 hingga 2008 mninggalkan dua anak yang kedua-duanya adalah guru.

“SeIepas tidak aktif berpoIitik, Allahyrham menjadi Pengerusi Pertubu.han Anak Yatlm Kluang dan menjalankan kerja-kerja amal,” katanya ketika dihubungi pada Jumaat.

Md Jais yang juga Ketua UMNO Bahagian Kluang dan be.kas ADUN Mahkota selepas Gapar berkata, Allahyrhham seorang tokoh yang disegani dan pemerg1annya merupakan satu kehiIangan besar terutama bagi orang Kluang.

“Allahyrham seorang yang t.egas dalam membuat sebarang keputusan dan amat dihormatl. Salam tkziah untuk keluarga Allahyrham, semoga r0hnya dicucvri rahmat,” katanya.

Al fatihah

Sumber: sinar / dbongkar

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini