“Berat sama mcm bawak orang”- Kereta berbunyi kuat rupanya air batu disebelah kena pakai ‘seatbelt’

Siapa sahaja yang tidak berdebar apabila mendengarkan bunyi amaran setelah masuk sahaja dalam kereta. Kejadian yang terjadi disaat bulan puasa terhadap seorang individu ini bagaimanapun mencetuskan tawa dengan pengakhiran video olehnya di aplikasi, TikTok.

Menerusi video yang telah dikongsikan oleh seorang individu ini mencuri tumpuan warganet apabila kereta miliknya ini berbunyi. Kejadian itu menyebabkan dia jenuh berfikir apakah kesalahan yang telah terjadi.

Dia juga menunjukkan dirinya telah memakai seatbelt namun tanda amaran masih lagi membuatkan kereta berbunyi yang mana perkongsiannya ini telah meraih ribuan tontonan.

Pemilik kereta ini bagaimanapun mengambil langkah memakaikan ais batu yang berada di kerusi sebelahnya seatbelt namun tidak semena-mena, perkara itulah yang menyebabkan keretanya berbunyi.

Hantaran video oleh pengguna TikTok bernama, Irastella27 tersebut mencetuskan tawa buat warganet diruangan komen. Melihatkan respon-respon yang ditinggalkan ternyata kejadian tersebut berjaya menghiburkan ramai kerana tidak menyangka ais batu juga boleh menyebabkan kereta berbunyi.

“Dia pun nak seatbelt jugak”

Kereta berbunyi

“Bayangkan tengah drive sorang sorang malam malam, lalu highway. Tiba-tiba berbunyi”

“Ais pun tau penting seatbelt…”

“Betulah bapak aku cakap, kereta ni sapa duduk atas seat pakai seatbelt, tak nak pakai terapung…”

sumber: himpunanceritalawak

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.