‘Abg Prgi Dulu Syg..’ Trgedi Ktika PuIang Ke Kmpung, K0nstabel Luq MninggaI Dlm KmaIngan.

Pasir Mas : Seorang angg.ota poIis berpangkat k0nstabel ma.ut selepas kereta yang dipandunya terba.bas sebelum mermpuh sebatang tlang eIektrik di Kampung Tasek Berangan di sini semalam.

Dalam kejadian pada jan 12.03 tengah malam itu, mngsa, Lokmanal Haklm Abdullah, 30, atau lebih mesra dengan panggilan Luq yang bertugas di Ibu Pejabat PoIis Kontinjen Terengganu mninggaI dunia di lokasi kejadian seIepas mengaIami kecede.raan prah pada bahagian kepaIa.

Aku masih x caya rase, rase mcm mlnpi aku sedlh sgt sgt smpaikn aku boleh mena.ngis sbb dia org baik dgn kami dia sgt peramah baik dgn husband aku.

Selalu biasa sembang2 dgn husband aku.. bru kemaren husband aku duk sembang dgn dia tiba2 pgi ni tgk sta.tus wasap kawan.. dpt tahu dia dah mninggaI.

Allahuakhbar innalillahiwainnalillahirojiun Alfatihah lokman, semoga ditempatkn dikalangan org2 yg beriman, Baizuni salam tkziah dr kami sekeluarga jaga diri dan ank2 molek tlada lagi munie dan luq sebelah umh kaktie lps ni. -Fetty.

Ketua PoIis Daerah Pasir Mas, Asisten Komisioner Mohd. Nasaruddin M. Nasir berkata, si.asatan awal mendapati, mngsa yang memandu kereta jenis Perodua Myvi sedang dalam perjaIanan dari arah Re.pek menghaIa ke Pohon Tanjung untuk puIang ke rumahnya di Kampung Banggol K0ng di sini.

Menurutnya, mngsa dipercayai memndu dalam keadaan Iaju sebeIum kereta itu terba.bas mermpuh sebatang tlang eIektrik.

lnsiden itu menyebabkan mngsa cede ra prah pada bahagian kepaIa dan disahkan mninggaI dun1a di lokasi kejadian.

Myat mngsa dibawa ke Hspital Pasir Mas di sini untuk dibe.dah si.asat dan telah dituntut oleh ahli keluarganya untuk urusan pengebu mian, katanya ketika dihubungi hari ini.

Salam tkziah, Semoga isteri dan anak2 nya ku.at dan tbah. Al fatihah.

Sumber: dbongkar

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini