“Abah.. Abah” – Hanya Dengar Jer1tan Ter4khir, Dua Beradik Mavt Keb4karan Ketika Ibu Bapa Bersahur

Keb4.karan yang berIaku di sebuah rumah kedai telah meng0r bankan dua beradik dalam kejdian pada awaI pagi tadi di Bandar Seri Iskandar, Perak.

Ketika lnsden jam 4.30 pagi itu, Muhammad Fahmi M0hd Fazlan Nizam, 6, dan adiknya, Nur Fahmia berusia enam bulan m4 ut kerana terper4ngkap dalam bilik hadapan bangunan 2 tingkat berkenaan.

Menurut Berita Harian, kedua-dua mngsa sedang nyeny4k tidur sementara ibu bapa mereka sedang bers4hur di tingkat bawah.

Bapa mgsa, Mohd Fazlan Nizam M0hamed Hamidi, 37 tahun berkata dia terus naik ke tingk4t atas untuk menyelamatkan anak-anaknya sebaik sahaja sedar akan keb4 karan itu.

Bagaimanapun, hanya jerit4n anaknya yang didengari buat kali terakh1r,

Abah…abah….”

Jerit4n anak sulungnya itu didengari ketika dia menaiki tangga dan Fazlan semp4t menyahut dengan harapan anaknya dapat bertahan sementara dia cuba membawa mereka keluar.

Beberapa 0rang telah cuba membantu dengan mem4njat papan t4nda dan pe cah cermin hadapan kedai dengan harapan dapat masuk ke bilik.

Tetapi tak lama jerit4n itu hilang, saya cuba masuk, tetapi tak berdaya kerana ses4k n4fas, tiga kali saya usaha, namun tidak juga berjaya.”

Ketua P0 lis Daerah Perak Tengah, Superintendan Barudin Wariso, berkata hasil pemeriksaan mendapati tiada kesan keb4. karan nyata pada tu buh mereka dan dis4hkan mening gal du nia oleh pegawai perubatan ketika dibawa ke Hspital Changkat Melintang.

SUMBER : Sinar Harian / beautifulnara / bicarakini

Perhatian! Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komen yang dibuat melalui laman sosial ini. Ini adalah pandangan peribadi pemegang akaun dan tidak sepatutnya menggambarkan kedudukan lembaga editorial kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan adalah tanggungjawab pemilik akaun itu sendiri

Sudah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Kongsi Halaman Media Porta< /a> l Ya.

Jom sertai group ni.. Istimewa untuk setiap dari kita berkongsi menu masing-masing.. InsyaAllah bermanfaat di sana.. TQ
Ingin Sertai –> Klik Di Sini

Sudah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Kongsi Halaman Media Porta< /a> l Ya.