“ᴀʙᴀɴɢ ᴘ3ʀɢɪ ᴅᴜʟᴜ…”, ꜱᴇᴛᴇʟᴀʜ 2 ᴍɪɴɢɢᴜ ᴅɪᴛɪᴅᴜʀᴋᴀɴ, ꜱᴜᴀᴍɪ ᴘᴇʀɢɪ ᴛɪɴɢɢᴀɪᴋᴀɴ ʟꜱᴛᴇʀɪ ᴅᴀɴ ᴀɴᴀᴋ2

Kota Bharu: Sebak dan piIu apa yang menlmpa keluarga Puan Siti Nur Masitah apabila dia sekeluarga diuj1 p0sitif C0VlD19. Mereka d1sahkan p0sitif pada 17 Ogos 2021 yang lalu.

Namun pada hari yang sama suaminya telah ditidurkan kerana paras 0ksigen nya rendah. Pada masa sama ister1nya mem0hon agar rakan2 mendoakan kesmbuhan suaminya.

Namun pada jam 4.55 pagi tadi (Isnin) 30 Ogos 2021 suam1nya Norhisyam Ibrahim telah dijemput Illahi selep4s 2 minggu ditldurkan.

Arwh meninggaIkan seorang isteri dan 3 orang an4k yang masih kecil. Rata2 kenalan arwh amat terke.san dengan pmerg1an arwah yang disifatkan seorang sahabat yang sangat baik.

Salam tkziah, sem0ga isteri dan anak2 arwh kuat dan tbah. Semoga arwh suaminya ditempatkan dikalangan orang yg beriman dan soleh. Al fatihah.

Sumber : Dbongkar

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini