๐™บ๐š‘ษ‘๐š‹๐šŠฬณ๐š› ๐™ณ๐šž๐š”ษ‘, ๐š•๐š‹๐šž ๐™ฐ๐š–๐šข ๐š‚๐šŽ๐šŠ๐š›๐šŒ๐š‘ & ๐™ฝ๐šŽ๐š—๐šŽ๐š” ๐™ฝ๐šŠ๐š‹๐š’๐š•๐šŠ ๐™ท๐šž๐š๐šŠ ๐™ผ๐šŽ๐š—๐š’๐š—๐š๐šษ‘๐™ธ ๐™ณ๐šž๐š—๐š’ษ‘. ๐™ฐ๐š•-๐™ต๐šŠ๐š๐š’๐š‘๐šŠ๐š‘

Rockers Amy Search kehilangan ibunda tercinta, Hajah Fatimah Idris yang meninggฬทal dun๐•ša akibat sฬทakit tua.

Allahyarhamah pulang ke rahmatullah pada usia 88 tahun di kediaman anak saudaranya di Kuala Lumpur, semalam.

“Ibu saya telah meninggal dunia kerana sakit tua. Mohon sedekahkan Al Fatihah buat beliau dan semoga diitempatkan dalam kalangan orang beriman,” ujar Amy kepada Gempak.
Menurut pemilik nama sebenar Suhaimi Abdul Rahman itu, beliau dan isterinya, Nourish kali terakhir bertemu Allahyarhamah pada bulan Ramadan tahun ini.

Namun kemudian, kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), vokalis yang baru menyambut ulang tahun ke 63nya pada 28 Julai lalu ini hanya kerap bertanya khabar menerusi panggilan telefon serta membuat videocall.

Sebelum ini Allahyarham pernah menetap bersama Amy di ibu kota dan kerap dikunjungi cucunya, Nabila Huda sebelum kembali ke kampung di Johor Bahru.

Sejak itu Amy kerap pulang untuk menziarah ibunya yang memang tidak berada dalam keadaan baik.
Allahyarhamah juga dijaga secara bergilir oleh kakak sulung Amy, Hajah Azizah, yang turut menetap di Kuala Lumpur.

Al Fatihah buat Hajah Fatimah Idris dan salam takziah dari Gempak buat seluruh keluarga Amy.

sumber: gempak

Perhatian! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini