[ᴠɪᴅᴇᴏ] ꜱᴜᴅᴀʜ 24 ᴛᴀʜᴜɴ ᴍɴɪɴɢɢᴀɪ ᴅᴜɴɪᴀ, ᴋᴀɪɴ ᴋ4ᴘᴀɴ ᴀʀᴡʜ ᴀʙᴀɴɢ ᴍᴀꜱɪʜ ᴇʟᴏᴋ, ʟɴɢꜱᴜɴɢ ᴛᴀᴋ ʀᴘᴜᴛ.

Pemerg.ian orang tersayang sememangnya khabar d.uka buat seluruh ahli keluarga. Pastinya suasana piIu akan menyeIubungi lebih-lebih lagi sewaktu jnazah ingin dikebu.mikan.

Hal ini turut dirasai sendiri seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Zuneeka Rashid apabila berkongsi m0men sewaktu pr0ses pengebu.mian bapanya yang mninggaI dunia pada pertengahan tahun lalu iaitu 1.7.2020.

GaIi semula pus.ara untuk kebu.mi arwh bapa.

Apa yang menjadi perhatian ramai adalah video perk0ngsiannya yang memaklumkan jnazah bapa telah dikebu.mikan satu Iiang dengan Allahyrham abangnya yang mninggaI dunia pada tahun 1996.

Namun, ketika digaIi, kejadian mengjutkan telah berlaku kerana kain ka.pan Allahyrham abangnya masih ut.uh dan langsung tldak r.eput.

Kain tersebut juga kelihatan elok dan tuIang-tuIang jnazah masih Iengkap dan tlada yang telah hiIang pun. Perkara berkenaan sememangnya satu keajai.ban kerana hanya lnsan terpiIih yang diberi kelstimewaan seperti itu.

Kebaikkan apa yang pernah dilakukan ketika hldup.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, ramai yang mninggaIkan k0men dengan mengucapkan Allahuakbar kerana ta.kjub dengan kebesaran Allah S.W.T.

Mereka juga turut mend0akan agar allahyrham abang serta bapa pengguna TikT0k itu terus dicucu.ri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Video:

Indahnya k.uasa Allah S.W.T.

Sumber: TikTok kakzue_kaklat, omm / dbongkar

PERHATIAN! Pihak Infomanafaat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini